Ahad, 28 Februari 2010

PELANCARAN 3 SAYAP PERKASA

PELANCARAN 3 SAYAP PERKASA

Pelancaran tersebut telah diadakan pada hari Ahad 14 Februari 2010 di Dewan Tan Sri Mahfuz Khalid,Kementerian Kerja Raya Malaysia,Jalan Sultan Salahuddin ,Kuala Lumpur.Sambutan kepada majlis ini amat mengalakkan.Ahli-ahli PERKASA dari ketiga -tiga sayap hadir memberi sokongan dengan penuh semangat.
Ketokohan dan ketrampilan kepimpinan ke tiga -tiga ketua sayap ini menjadi faktor pendorong kejayaan dan kelancaran program ini.Pujian serta penghargaan harus di beri kepada mereka:


Ketua Wirawati : Saudari Zaira Bte Jaafar



Ketua Wiranita : Puan Raihan Bte Sulaiman Palestine


Ketua Wira : Saudara Arman Azhar Bin Abu Hanifah

Majlis pelancaran ini dimulai dengan satu sesi forum yang dikendalikan oleh Ybhg Dato' Asri Zainol Abidin pada pukul 4 Petang.

Ketibaan Presiden PERKASA Malaysia, Ybhg Dato Paduka Ibrahim Ali disambut oleh paluan kompang serta pertunjukkan seni silat.

Majlis pelancaran sebenar di mulakan dengan ucapan oleh ketiga -tiga ketua sayap PERKASA.Ucapan yang penuh semangat dan berapi-api telah memberi suntikan baru kepada generasi akan datang. Ybgh Dato Paduka Presiden di dalam ucapan perasmiannya,memuji dan menaruh harapan agar mereka dapat membantu merealisasikan falsafah dan teras perjuangan Perkasa itu sendiri.

Turut hadir bersama di majlis ini ialah Presiden GPMS Malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan